Vrácení zboží bez udání důvodů do 30 dnů

🌶️ Vrácení a reklamace zboží

Vítejte na stránce s informacemi o vrácení a reklamaci zboží. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, proto vám nabízíme flexibilní možnosti vrácení i reklamace.

📋 Vrácení zboží do 30 dnů

Nabízíme Vám možnost zboží vrátit do 30 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.

Podmínky pro vrácení:
• Potraviny musí být nepoužité a v neporušeném původním obalu
• Semínka musí být v původním neotevřeném balení
• Hnojiva a další pěstební prostředky musí být v původním neotevřeném balení
• Sazenice chilli se standardně nevrací, ale u několika zásilek během sezóny řešíme poničení přepravou. Pak posíláme nové kusy na vlastní náklady
Co můžete s vráceným zbožím udělat:
• Vyměnit za jiný produkt z naší nabídky
• Nechat si vrátit peníze na účet
• Získat kredit do e-shopu pro další nákupy

🚚 Jak zboží vrátit

Varianta 1: Vrácení na vlastní náklady

Zboží můžete zaslat na adresu:

Novopacká chilli farma
Husitská 1303
Nová Paka
509 01

Doporučujeme zásilku poslat jako doporučenou nebo pojištěnou, abychom mohli garantovat její bezpečné doručení.
Varianta 2: Vyzvednutí na naše náklady

Pokud nechcete řešit zabalení a odeslání zboží, můžeme si jej nechat vyzvednout přímo u vás. Vyzvednutí zajistíme a uhradíme na naše náklady.

Pro objednání vyzvednutí nás kontaktujte:
• Tel: +420 776 283 726
• Email: info@seminka-chilli.cz

📄 Postup při vrácení

1. Kontaktujte nás - sdělte nám, že chcete zboží vrátit
2. Zabalte zboží - pečlivě zabalte do vhodného obalu
3. Přiložte doklad - přiložte kopii faktury nebo vyplňte formulář o odstoupení od smlouvy
4. Odešlete nebo objednejte vyzvednutí - vyberte si způsob vrácení
5. Vyčkejte na vyřízení - do 14 dnů od obdržení zboží vám vrátíme peníze

💰 Vrácení peněz

Peníze za vrácené zboží vám vrátíme do 3 dnů od obdržení vráceného zboží na účet, ze kterého jste platili, nebo způsobem, který si vzájemně dohodneme.

⚠️ Důležité upozornění
Pokud jste platili dobírkou, budeme potřebovat znát číslo vašeho účtu pro vrácení platby.

🔧 Reklamace zboží

Pokud je zboží poškozené, zaměněné, máte právo na reklamaci.

Jak postupovat při reklamaci

1. Kontaktujte nás co nejdříve - popište závadu a přiložte fotografie (pokud je to možné)
2. Sdělte nám požadavek - chcete opravu, výměnu nebo vrácení peněz?
3. Zašlete zboží - stejným způsobem jako při vrácení zboží
4. Vyčkejte na vyřízení - reklamaci vyřídíme do 30 dnů od jejího uplatnění

Reklamace semen chilli paprik

U semen ověřujeme jejich kvalitu pravidelným testováním klíčivosti ve stálé teplotě v rozmezí 25-28°C a přiměřené vlhkosti. Při klíčení vždy používejte zdroj tepla, nelze se v žádném případě spoléhat na teplotu v samotné místnosti.

Nejčastější chyby při klíčení semen paprik:

• Klíčení za oknem na parapetu nebo na radiátoru, zde se semena zásadně neklíčí! V těchto prostorech dochází k sálání chladu z venkovních prostor a k extrémním výkyvům teplot při zapnutém vytápění radiátory

• Nedostatečná vlhkost substrátu nebo naopak přemokření substrátu

• Umístění semen paprik velmi hluhoko do substrátu, standardně se umisťují jen 2mm pod povrch


Pokud semínka nevzejdou:

• Kontaktujte nás s popisem podmínek pěstování (teplota, vlhkost, substrát)

• Můžeme Vám zaslat náhradní balení semen

• V případě opakovaného problému vrátíme peníze

Reklamace sazenic

Sazenice jsou živé rostliny, které vyžadují správnou péči. Reklamujeme pouze:

• Sazenice dodané viditelně poškozené nebo vadné
• Sazenice, které uhynuly do 3 dnů od dodání z důvodu špatné kvality
• Sazenice, které neodpovídají objednané odrůdě
⚠️ Upozornění
Nereklamujeme sazenice uhynulé z důvodu nesprávné péče po dodání.

📞 Máte dotazy?

Pokud máte jakékoliv otázky ohledně vrácení nebo reklamace zboží, neváhejte nás kontaktovat na tel. +420 776 283 726. Rádi vám pomůžeme!